Açıklamada, “Bu satış büyümesi, önceki yıla kıyasla çok güçlü bir fiyat artışından kaynaklandı. Tüketici Markaları İş Birimi satışları ise 2023 mali yılında toplam 10.565 milyar euro olarak gerçekleşti ve satışlar organik olarak yüzde 6.1 oranında arttı” denildi. Henkel CEO’su Carsten Knobel ise şunları söyledi: “Zorlu piyasa koşullarına rağmen 2023’te büyüme stratejimizi istikrarlı bir şekilde ileriye taşıdık ve uygulanmasına da hız verdik. Çok güçlü organik satış büyümesi sağladık ve kârlılığı önemli ölçüde artırdık. Bu sayede, yılın başında yaptığımız öngörüyü aşmış olduk. Bu başarılı gelişme, Yapıştırıcı Teknolojileri ve Tüketici Markaları tarafından birlikte gerçekleştirildi.”
Related Posts
Apple iPhone 16 çıktı, Türkiye’nin aklı iPhone 13’te kaldı
Teknoloji dünyasında herkes yeni iPhone 16’nın özellikleriyle ilgileniyor. Ancak online alışveriş rehberi Cimri’nin verilerine göre, iPhone 16 çıktıktan sonra iPhone 13’ün fiyat karşılaştırmaları yüzde 196 oranında artış gösterdi.
Teknoloji dünyasında herkes yeni iPhone 16’nın özellikleriyle ilgileniyor. Ancak online alışveriş rehberi Cimri’nin verilerine göre, iPhone 16 çıktıktan sonra iPhone 13’ün fiyat karşılaştırmaları yüzde 196 oranında artış gösterdi.
Dünya devinden Türkiye kararı: Üs yapacağız
Dünyanın en büyük bebek maması üreticilerinden biri olan Almanya merkezli Hipp, Türkiye bebek ürünleri pazarında 2030’a kadar lider olmak istiyor. Hipp CEO’su Stefan Hipp, ‘Türkiye’yi üs olarak konumlandırmak istiyoruz.’ dedi.
Dünyanın en büyük bebek maması üreticilerinden biri olan Almanya merkezli Hipp, Türkiye bebek ürünleri pazarında 2030’a kadar lider olmak istiyor. Hipp CEO’su Stefan Hipp, ‘Türkiye’yi üs olarak konumlandırmak istiyoruz.’ dedi.
Bankalara yüzde 15 temettü izni
Bloomberg’in haberine göre, bankalara 2023 kârından en fazla yüzde 15 temettü ödemesine izin verilecek.
Bloomberg’in haberine göre, bankalara 2023 kârından en fazla yüzde 15 temettü ödemesine izin verilecek.